رئیس پلیس فتا خراسان شمالی :

فروش سهام عدالت باعث خالی شدن حساب شهروند آشخانه ای شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۸۴۰۱
فروش سهام عدالت باعث خالی شدن حساب شهروند آشخانه ای شد
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری شخصی که با سوءاستفاده از اعتماد شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی می نمود ، خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرگرد  یوسف شاکری در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی مراجعه فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی در چندین مرحله برداشت هایی صورت گرفته است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی برداشت‌ها به‌صورت خرید اینترنتی بوده است ، با اقدامات فنی و پلیسی متهم مورد نظر شناسایی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. 

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی اظهار داشت : در روند رسیدگی پرونده مشخص شد که شاکی جهت ثبت‌نام و فروش سهام عدالت از طریق سامانه‌های بورسی به متهم مراجعه نموده که متهم از اعتماد وی سوء استفاده و اطلاعات شخصی و بانکی وی را به سرقت برده و کم کم اقدام به برداشت از حساب بانکی او می کرده است.  

سرگرد یوسف شاکری گفت: با توجه به رونق بازار بورس در هفته‌هاى اخیر، به افراد مبتدی و ناآشنا به فضای معاملات بورس  توصیه می‌شود ابتدا مهارت و دانش خود در خصوص سرمایه‌گذاری‌های بورسی  افزایش  دهند و سپس وارد این بازار مالی شوند و سرمایه‌گذاری کنند. 

 این مقام انتظامی ضمن تأکید بر افزایش امنیت کاربری‌ها و حفظ و نگهداری اطلاعات بیان داشت : مشخصات  فردی و حساب بانکی افراد جزء اسناد محرمانه است و شهروندان به‌هیچ‌عنوان نباید اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران و حتی آشنایان خود قرار دهند. 

سرگرد یوسف شاکری در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی می‌توانند از طریق تماس با مراکز پلیس فتا یا از طریق سایت www.cyberpolice.ir موضوع را به پلیس اعلام کنند .

 

نظر شما