رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

ناجا یک نیروی انقلابی و مدافع ارزش هاست/ کارنامه درخشان نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۸۷۰۳
ناجا یک نیروی انقلابی و مدافع ارزش هاست/ کارنامه درخشان نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یک نیروی انقلابی و مدافع ارزشهای نظام است، گفت: کارنامه درخشان نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری  در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی، شرط موفقیت در انجام موفقیت آمیز ماموریت ها است، اظهار داشت: اقدامات ناجا در حوزه عفاف و حجاب و همچنین امر به معروف و نهی از منکر به مراتب نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر و بهتر است. 

وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به اینکه دستگاه های زیادی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند ولی باز هم شاهد این هستیم که بیشتر اقدامات از سوی ناجا و دستگاه قضائی انجام می شود، تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی با جدیت بیشتری باید پای کار باشند. 

این مقام قضائی با تاکید بر اینکه کم کاری بعضی از دستگاه های فرهنگی نباید به پای ناجا و دستگاه قضائی نوشته شود، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ولایتمدار و حافظ ارزش ها امروز با اقدامات خوب خود در تمام حوزه ها کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته که جای تقدیر و خدا قوت دارد. 

در ادامه  سید جواد ایلالی دادستان مرکز استان نیز با بیان اینکه قدر دان تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی در تمام حوزه ها هستیم، گفت: نیروی انتظامی در زمینه عفاف و حجاب در خط مقدم قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه ناجا با توجه به وظایف و ماموریت های گسترده ای که دارد باز هم در این مرحله به خوبی انجام وظیفه می کند، تصریح کرد: در بحث حجاب و عفاف ناجا تمام قد ایستاده که این نیروی انقلابی تمام تلاش های خود را برای اقتدار نظام اسلامی انجام می دهد. 

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان از زحمات و تلاش های مستمر و مقتدرانه نیروی انتظامی در مقابله با هنجار شکنی و پدیده بد پوششی در سطح استان نقدیر و تشکر کردند.

نظر شما