فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

بیش از ۲ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی کشف شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۹۵۵۸
بیش از ۲ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی  کشف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف 11 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در استان به ارزش 2 میلیارد و 203 میلیون و 160 هزار ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سردار علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام 11 مورد شکایت شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند هایی از جمله خرید و فروش خودرو، ملک و ... اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و به موقع موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه 5 نفر متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 11 فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 203 میلیون و 160 هزار ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ وقت اجازه نخواهیم داد تا امنیت پایدار استان خدشه دار شده و مردم عزیز احساس نا امنی کنند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز