رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی:

دستگیری قاچاقچیان حرفه ای و کشف بیش از ۳۸ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۹۵۶۳
دستگیری قاچاقچیان حرفه ای و کشف بیش از ۳۸ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری 4 نفر قاچاقچی حرفه ای و کشف 38 میلیون و 700 هزار ریال انواع کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری برنا، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد ورود، حمل و نگهداری انواع کالای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش 24 ساعته و همچنین اشراف اطلاعاتی موفق شدند محل نگهداری کالاهای قاچاق را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: کارآگاهان با تلاش به موقع و هماهنگی با مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ها تعداد 11 بطری نوشابه انرژی زا، 11 کیلوگرم ناس، یک هزار و 567 عدد انواع قرص غیر مجاز و 720 نخ سیگار را کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: با بررسی بعمل آمده ارزش این مقدار کالای قاچاق 38 میلیون و 700 هزار ریال برآورد شده است. 

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 4 نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا مجرمان و هنجارشکنان در جامعه اقدامات مجرمانه خود را به راحتی و آزادانه انجام دهند و انتظار ما از شهروندان عزیز این است که در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز