معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارخراسان شمالی:

برگزاری نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۹۵۷۴
برگزاری نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت : نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علی بیگ زاده در نشست هماهنگی هفته دولت اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از اجتماع افراد در یک محیط امسال نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.

بیگ زاده افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهند فضای یاس و ناامیدی را بین مردم ترویج کنند و یکی از اقدامات مهم در هفته دولت امسال ارائه خدمات نظام با هدف امیدآفرینی خواهد بود.

بیگ زاده با بیان اینکه امروز که مورد بمباران تبلیغات منفی دشمنان نظام هستیم باید کارها و خدمات انجام شده را اطلاع رسانی کنیم، تصریح کرد: نبود تبلیغات محیطی از خدمات انجام شده ضعف دستگاه های اجرایی خواهد بود.

وی مطرح کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در هفته دولت امسال خدمات ۸ ساله خود در دولت تدبیر و امید  که در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است را اطلاع رسانی کنند.

بیگ زاده همچنین به افتتاح پروژه های هفته دولت امسال به طور متمرکز و با حضور یک مقام ملی اشاره داشت و گفت: دستگاه های اجرایی تا ۴۸ ساعت آینده لیست نهایی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را به دفتر فنی استانداری اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: پروژه هایی در هفته دولت به بهره برداری برسد که بعد از افتتاح مشکلی برای بهره مندی از آن وجود نداشته باشد و همچنین پروژه هایی که در گذشته افتتاح شده است از لیست امسال حذف شوند.

بیگ زاده بر دیدار مدیران با خانواده شهدا و ایثارگران در ایام هفته دولت تاکید کرد و همچنین افزود: یکی از راه های ارتباط مدیران با مردم در هفته دولت، رسانه ها و صدا و سیمای استان است.

بیگ زاده در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دوره خدمت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه اما پر از خیر و برکت فراوان برای نظام بود که نوع رفتار آنان به عنوان الگوی موفق اسلامی در جامعه ما مطرح است.

 

نظر شما