استاندار خراسان شمالی:

بدون تلاش تحولی صورت نمی گیرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۹۵۷۷
بدون تلاش تحولی صورت نمی گیرد
استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداران باید بدانند بدون تلاش تحول خاصی صورت نمی گیرد و باید برای تحقق این هدف از بخش خصوصی بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  محمد علی شجاعی در جلسه شورای سازمان همیاری خراسان شمالی اظهار داشت: شهرداری ها با در نظر گرفتن ظرفیت و پتانسیل شهرهای خود و  ارائه طرح می توانند در مسیر ایجاد تحول قدم بردارند.

وی افزود: سازمان شهرداری ها مجموعه بی نظیری در تمام دنیاست که تک تک فعالیت های آن را مردم روزانه لمس می کنند.

شجاعی گفت: سازمان شهرداری باید طبق قوانین و مقررات کشور بتواند با فراغ بال بیشتری نسبت به سایر سازمانها فعالیت کند.

شجاعی با اشاره به اینکه مسئولیت ها با اختیارات در شهرداری همخوانی ندارد، تصریح کرد: نگاه من به شهرداری ها این است که به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند زیرا شهرداری ها دولت کوچکی هستند که بودجه و درآمد برای خود تعریف می کنند.

وی با بیان اینکه شهر فقط اداره کردن وضعیت فعلی نیست، تصریح کرد: وقتی برنامه ای وجود ندارد نمی توانیم حمایت کنیم و بنابراین باید شاهد تحول بخش های مختلف باشیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بخش استفاده از ظرفیت پتانسیل شهرها برای ایجاد درآمد فعال نیستیم، افزود: با هم افزایی و مشارکت در امور می توانیم شهر را بهتر اداره کنیم.

شجاعی خاطرنشان کرد: برای من فرقی ندارد شهرداری کوچک یا بزرگ باشد ما از شما طرح می خواهیم و قول مساعد می دهم همه جانبه شما را مورد حمایت قرار می دهیم زیرا با درآمد بیشتر مردم منتفع خواهند شد.

وی افزود: کاهش مشکلات تنها با زمان گذاشتن حل می شود بنابراین باید برای کارهای خود هدف گذاری کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز