فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

مولفه اصلی امنیت پایدار، برخورد با هنجارشکنان اجتماعی

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۹۹۴۸
مولفه اصلی امنیت پایدار، برخورد با هنجارشکنان اجتماعی
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مولفه اصلی امنیت پایدار، برخورد با هنجارشکنان است، گفت: مجرمان باید بدانند که هیچ گاه در امان نیستند و اشرافیت اطلاعاتی پلیس مانع و سدی محکم در مقابل تحرکات افراد سابقه دار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری  در حاشیه بازدید از پلیس های تخصصی با اشاره به اینکه تمام ماموریت های پلیس با همکاری و همراهی مردم و حمایت دستگاه قضائی به نحو مطلوب انجام می شود، اظهار داشت: شناسایی و کنترل و همچنین برخورد با مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان اجتماعی با جدیت هر چه بیشتری در دستور کار قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه تمام تحرکات و اقدامات افراد سابقه دار به صورت ویژه رصد می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون همچون سنوات گذشته تعدادی از افراد سابقه دار که مخل نظم و امنیت در استان بودند، با تلاش 24 ساعته پلیس خراسان شمالی شناسایی و دستگیر شده اند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه افراد دستگیر شده بعد از تکمیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند، تصریح کرد: تمام تلاش ها و اقدامات بازدارنده ای که پلیس به صورت شبانه روزی انجام می دهد، باعث شده تا امنیت پایدار را در سطح استان شاهد باشیم. 

سردار مظاهری به تداوم امنیت پایدار در استان نیز اشاره کرد و گفت: به شکر خدا این امنیت پایدار همچنان تداوم دارد و مخلان نظم و امنیت باید بدانند که امنیت جامعه و مردم ولایتمدار خط قرمز پلیس بوده و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا این امنیت پایدار خدشه دار شود. 

رئیس پلیس خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همکاری مردم عزیز و اطلاع رسانی موارد مشکوک به پلیس از جمله انتظاراتی است که ما از تمام شهروندان داریم. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 17 نفر از افراد سابقه دار که اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی می کردند توسط همکاران من در پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شده اند، یاد آور شد: شهروندان عزیز لازم است تا برای تداوم این امنیت پایدار، همانند سنوات گذشته خادمان خود را در این رابطه یاری کنند.

 

نظر شما