نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

همکاری حوزه علمیه و آموزش وپرورش در تربیت دانش آموزان نقش بسزایی دارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۰۵۰۲
همکاری حوزه علمیه و آموزش وپرورش در تربیت دانش آموزان نقش بسزایی دارد
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت : همکاری حوزه علمیه و آموزش وپرورش در تربیت دانش آموزان نقش بسزایی دارد و این همکاری را به درخت پیوندی تشبیه کرد که میوه ای شیرین و سالم تر از درختان دیگر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا  ، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی  نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت  اظهار داشتند :  قرآن به صراحت از دو نعمت وحدت و ولایت یاد کرده است که ولایت متمم تمام نعمت ها می باشد

امام جمعه بجنورد بیان داشت : مشاور های مذهبی حوزه علمیه همچون سال های گذشته در مدارس استان حضور داشتند و سال تحصیلی جدید نیز  با انگیزه مضاعف به فعالیت خود ادامه می دهند .

حجت الاسلام یعقوبی افزود : اگر روحانیون ما در مدارس حضور پیدا کنند  قطعا در تربیت دانش آموزان نقش بسزایی خواهند داشت و دانش آموزان می توانند از آنها الگو بگیرند .

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در این جلسه گفت : برای سال تحصیلی پیش رو 25 طلبه  وظیفه جذب آموزش و پرورش می شود که سال گذشته نیز 5 طلبه وظیفه مشغول خدمت بودند .

سعیدی افزود : اهداف و ماموریت و رسالت آموزش وپرورش تعلیم وتربیت دانش آموزان می باشد و همراهی روحانیون در مدارس برای تربیت بهتر دانش آموزان  بسیار ارزشمند است .

سعیدی ادامه داد: تمامی مقدمات ذیل پروژه مهر جهت بازگشایی مدارس انجام گرفته است که 180هزار دانش آموز و 14هزار همکار فرهنگی سازماندهی می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز