۷۰۰ بسته عیدانه غدیر در مناطق حاشیه بجنورد توزیع می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۰۵۱۳
۷۰۰ بسته عیدانه غدیر در مناطق حاشیه بجنورد  توزیع می شود
مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (علیه السلام) مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرستان بجنورد از توزیع 700 بسته عیدانه بین خانواده های نیازمند و حاشیه نشین شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ ابولفضل سلطانی ، مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (علیه السلام) بجنورد با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت گفت: عید غدیرخم نزدیک است و بنا داریم شادی را بر درب منازل محله امام هادی(علیه السلام) و حاشیه نشین با تهیه بسته های عیدانه تقدیم کنیم.

 وی افزود: محتوای بسته های عیدانه تهیه شده سخنان گهر بار امیر المومنین (علیه السلام)  و حکمت های نهج البلاغه و شکلات با هزینه هر بسته 20 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

سلطانی همچنین توضیح داد: در این باره تعداد 700 بسته عیدانه با مشارکت خیّران و با پرداخت سهم های ۱0۰هزار ریالی، تعیین شده است.

وی افزود: پیش از این نیز کانون در مناسبت های مختلف و همگام با اجرای طرح مواسات و کمک های مومنانه و همدلانه در سراسر کشور طبخ غذای گرم، بسته های معیشتی و نیز بسته های بهداشتی و توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی کننده و نیز ضد عفونی معابر شهری را طی چند مرحله پیاپی در محله کوی امام هادی (علیه السلام) بجنورد انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز