پیام تبریک مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۰۸۳۶
پیام تبریک مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ پیام تبریک مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

رسیدن به توسعه بدون بهره مندی از ظرفیت خبرگزاری ها، رسانه ها و مطبوعات امکان پذیر نیست و خبرنگاران با قلم صادقانه خود با بالا بردن سطح آگاهی جامعه،  مسیر رشد و تعالی را فراهم می کنند. 

امروز رسالت نخست خبرنگاران آگاهی و اطلاع رسانی به موقع  از فعالیت دستگاه ها درخصوص نحوه خدمات رسانی و رفع محرومیت از چهره استان و نقد و بررسی آن برای عموم جامعه است.

مایه ی خرسندی است که رسانه های استان خراسان شمالی نمایندگی افکار عمومی را سرلوحه خود دارند و با پایبندی به میثاق های حرفه ای خود در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور فعال در عرصه جلب کمک‌های مردمی و در نهایت کمک به خانواده های نیازمند را داشته اند، امیدوارم این نگاه تداوم یافته و تک تک مسئولین با نگاه تیزبین خبرنگاران مورد ارزیابی قرار بگیرند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای جلیل القدرانقلاب اسلامی و تبریک روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه و قلم،  پیشگامان و فعالان عرصه خبر و رسانه، خبرنگاران،  روزنامه نگاران و  عکاسان خبر، از تلاشگران عرصه روشنگری و اطلاع رسانی قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیقات روز افزون برای شما عزیزان خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز