با حضور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی روی داد؛

چهارمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر بسیج برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۷:۳۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۲۲۱۷
چهارمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر بسیج برگزار شد
چهارمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر و اسوه نواحی مقاومت بسیج شهرستان های خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار چمن در این جشنواره لازمه اشراف فرماندهی را اعتقاد به اصول آن دانست و گفت: اشراف باید با ایجاد نظم در سطوح فرماندهی شرایطی را فراهم کند که هر فرمانده در هر سطحی از حوزه مأموریتی خود، اشراف لازم را نسبت به پیشرفت ها و عقب ماندگی ها داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه همواره مقام معظم رهبری تأکید داشته که گزارش  اشراف بای دقیق، گویا و درست باشد، افزود: چرا که این امر در برنامه ریزی و جهت دهی فعالیت ها بسیار تاثیرگذار بوده و لازمه ارتقای نیروهای مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید از طریق اشراف فرماندهی کل، آمادگی خود را ارزیابی کنیم.

سردار چمن با اشاره به اینکه اگر تلاش، همدلی و عزم جهادی همه کارکنان در همه ساختارها و رده های بسیج نباشد، اشراف فرماندهی کامل انجام نخواهد شد، اظهارداشت: تمامی این موفقیت ها، حاصل تلاش همه نیروها و رده های جزء تا رده های بالا بوده و به نوعی همه تاثیرگذار در موفقیت ها هستند و تنها ملاک افراد برتر نیستند.

وی بیان داشت: ما از این که خادم و خدمتگزار بسیجیان هستیم افتخار می کنیم و این جشنواره در راستای ارج نهادن به تلاش های بسیجیان برگزار شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تأکید بر اینکه فرماندهان بسیج باید حضوری آگاهانه و شجاعانه در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی داشته باشند، گفت: در مسیر فعالیت های خود باید الگو برداری کامل از مکتب شهید حاج قاسم داشته باشیم و این روحیه در وجود همه بسیجیان بوده که لازمه ادامه دادن آن تلاش و مجاهدت شبانه روزی برای خدمت به مردم است.

سردار چمن بیان داشت: با توجه به همه توطئه های استکبار جهانی مردم خراسان شمالی  نجابت انقلابی خود را نشان دادند و ما هم باید با خدمتگذاری برای مردم جوابگوی تلاش این عزیزان باشیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه بسیجیان و خانواده های شهداء و ایثارگران، جانبازان افزود: اگر این همدلی ها هر چه بیشتر شود، می توان فعالیت های خیلی زیاد و مفیدی را برای مردم انجام داد.

در پایان این جشنواره، بسیجیان برتر تقدیر و تشکر شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز