معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

کتابفروشی های خراسان شمالی در اجرای طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی مشارکت کردند

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۲۲۲۴
کتابفروشی های خراسان شمالی در اجرای طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی مشارکت کردند
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای طرح تابستانه کتاب سال 99 با مشارکت 7 کتابفروشی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: طرح تابستانه کتاب با مشارکت 7 کتابفروشی استان همزمان با عید غدیر در استان آغاز و تا  30 مرداد ماه جاری در کتابفروشی‌های عضو این طرح  ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در این طرح کتاب‌های عمومی و کتاب‌های کودک و نوجوان با 25 درصد تخفیف برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده و علاقمندان می توانند تا سقف یک میلیون ریال کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

رضایی، تصریح کرد: کتابفروشی های "اندیشه سبز" با مدیریت ابوالفضل اصغرپور، "پاتوق کتاب بجنورد" مجتبی یزدانی، "حاتمی" علی اصغر حاتمی،"شهرکتاب بجنورد" آناهیتا غفاریان، "گوتنبرگ" محمد ابراهیم تاتاری و "کتابسرای فرزین" لاله فرزین فر از بجنورد و "کتابسرای عضدی" با مدیریت حسین عضدی از مانه و سملقان در طرح تابستانه کتاب سال 99 ثبت نام کردند.

وی، اظهار داشت: در «تابستانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

رضایی، اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح تابستانه کتاب با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز