مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

کمک ۳,۴ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی در عید قربان

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۳۰۳۷
کمک ۳,۴ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی در عید قربان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجید الهی راد با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان خراسان شمالی در عید سعید قربان امسال بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و گوشت گرم به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک داشتند، افزود: این کمک‌های نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است.

وی رقم کمک‌های سال قبل را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در بین جامعه تحت حمایت و بر اساس نیت اهداکنندگان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال حجاج و نیکوکاران بیش از ۷۰۰ رأس گوسفند، ۱۰ رأس گاو و ۴ نفر شتر جهت کمک به نیازمندان اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد در طول سال آماده دریافت نذورات، ذبح و توزیع بر اساس موازین شرع مقدس و نیت خیران و نیکوکاران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز