مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی :

تولید بیش از ۱۰۰ هزار عدد ماسک توسط دانشجویان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۳۳۱۶
تولید بیش از ۱۰۰ هزار عدد ماسک توسط دانشجویان خراسان شمالی
مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی ازتولید۱۰۰هزارعددماسک توسط دانشجویان خبرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ داوود ناهید در نشست خیری ودرجمع خبرنگاران استان گفت: دانشجویان این میزان ماسک را در پنج کارگاه تولید کرده اندودراختیارمراکز درمانی قرارداده اند.

این مقام‌مسئول گفت: دانشجویان همچنین ۱۰۰ هزار عدد دستکش، هفت هزار شیلد صورت و ۲۰ هزار بطری مواد ضدعفونی تولید کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا دانشجویان در هسته های قرارگاه مبارزه با کرونا فعال شدند گفت: این قشر برای کمک به مبارزه در ابعاد مختلف فعالیت خود را آغاز کرده که نقش موثری نیز در این زمینه داشته اند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ مسئله استانی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، معیشتی، اقتصادی و تولید در خراسان شمالی شناسایی شده است، افزود: تا کنون تنها ۷مسئله حل شده که مهمترین دلیل آن پای کار نبودن مسئولان است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۶۰ مسئله درون سازمانی دانشگاهی نیز حل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی،همچنین دانشجویان در قرارگاه مومنانه فعالیت دارند که امسال دو هزار بسته غذایی و هفت هزار پرس غذای گرم در مناطق کم برخوردار توزیع کردند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: دانشجویان در قالب قرارگاه دانشجویی مطالبات عمومی مردمی را در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، معیشتی، سیاسی، اقتصادی و تولیدی شناسایی و برای رفع آنان از مسوولان و دستگاه ها و حتی خیران درخواست کمک می کنند.

وی یاداورشد: بعد از پیگیری مشکلات  و مطالبات تاکنون تنها هفت مورد پیگیری و برطرف شده که از جمله سرویس دانشگاه و خوابگاه بجنورد، مشکل غذای سلف و سرویس دانشگاه بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی است.

 وی درپایان طی حکمی سجاداسدی، دانشجوی اقتصاد دانشگاه بجنورد را به عنوان دبیر این قرارگاه دانشجویی منصوب کرد .


خبرنگار : خانم سهرابی راد

نظر شما