حضور والدین در تجمعات روز کنکور برای آنها پرخطر است

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴۷
حضور والدین در تجمعات روز کنکور برای آنها پرخطر است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ایستادن والدین جلوی درب محل آزمون، تاثیری در نتیجه آزمون ندارد و حضور آن ها در تجمعات روز کنکور پرخطر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر افشین دلشاد اظهار کرد: برگزاری آزمون کنکور در موقع تعیین شده با حفظ سلامتی کامل داوطلبان، خواسته همه والدینی است که فرزند کنکوری دارند اما باید بدانیم حفظ سلامتی داوطلبان تنها به عهده وزارت بهداشت، سازمان سنجش و سایر سازمان های دولتی نیست.

وی بیان کرد: سهم عمده ای از حفظ سلامتی به عهده داوطلبان و والدین آن ها است که با آموزش درست و رعایت نکات بهداشتی، ضامن سلامتی خود و خانواده باشند.

دلشاد با بیان اینکه ایستادن والدین جلوی درب محل آزمون، تاثیری در نتیجه آزمون ندارد، گفت: حضور والدین در تجمعات روز کنکور برای آن ها پرخطر است و درصورت داشتن ماشین شخصی در ماشین بمانند.

وی عنوان کرد: به داوطلبان و والدین توصیه می شود در حد امکان از امروز تا روز برگزاری آزمون به بیرون از منزل نروند و با افراد دیگر در خارج از منزل تماس نداشته باشند.

دلشاد گفت: بطری آب آشامیدنی و تغذیه بسته بندی شده که از قبل ضدعفونی شده اند به تعداد کافی در محل آزمون پیش بینی شده است و بردن خوراکی اضافی لازم نیست.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه و فرم های خوداظهاری را به طور دقیق تکمیل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز