فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی

امنیت سایبان رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۷۷۳۸
امنیت سایبان رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امنیت سایبان رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه است، گفت: وقتی روح و جسم مردم در آرامش و آسودگی باشد، قوای ذهنی و جسمی آنان در راه شکوفایی مادی و معنوی بکار بسته خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار  علیرضا مظاهری  از امنیت به عنوان مهمترین مسئله جامعه یاد کرد و افزود: در سایه امنیت، تکامل سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه محقق خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه امنیت شاخص ترین نعمت برای هر جامعه است، تصریح کرد: امروزه نیروی انتظامی در خدمت مردم و پناهگاه و مورد اعتماد مردم است. 

این مقام ارشد انتظامی در استان همچنین برقراری نظم و امنیت بدون مشارکت مردم را امری محال عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا نیروی انتظامی توانسته با عملکرد مثبت خود زمینه جذب اعتماد و مشارکت عمومی را فراهم کند.  

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر رشد و تکامل جامعه با تمام توان و با همکاری گسترده سازمان ها و مردم، محیط را برای مجرمان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت، بیش از پیش ناامن خواهد کرد. 

سردار مظاهری بیان داشت: همفکری و همیاری اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی، راهکاری اساسی برای ارتقای امنیت عمومی و کاهش ناهنجاری ها در جامعه می باشد. 

این مقام ارشد انتظامی در استان امنیت را سایبان رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی جامعه دانست و بیان داشت: هنگامی که روح و جسم مردم در آرامش و آسودگی باشد، قوای ذهنی و جسمی آنان در راه شکوفایی مادی و معنوی بکار بسته خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز