استاندار خراسان شمالی:

بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۷۷۸۲
بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می شود
همزمان با آغاز هفته دولت گلزار شهدای شهرستان بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی، معاونان استاندار و مسئولان ارشد استان غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد علی شجاعی در این آیین با بیان افتتاح بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت، گفت:قطعا خدماتی که به مردم ارائه می شود توسط مدیران و تمام اجزای حاکمیت صورت میگیرد دکتر محمد علی شجاعی اظهار داشت: اگر این همکاری و انسجام در سطح استان و کشور نبود امکان ارائه این پروژه ها به مردم وجود نداشت.

وی افزود: درسی که جهان بشریت از واقعه عاشورا می گیرد درس استقامت، ایثار، معرفت و شعور است و اگر این درس نبود امکان پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن وجود نداشت.

شجاعی تصریح کرد: عاشورا این امکان را فراهم آورد تا نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴ دهه تداوم یابد و موجب شد تا این نظام بیمه شود.

وی بیان کرد: واقعه عاشورا درس ایثار، آزادگی ، ولایت مداری و حرکت در مسیر هدایت بشری را یاد داد و شهیدان رجایی و باهنر هم شور و هم شعور حسینی داشتند.

شجاعی افزود: هر جا و هر کسی فقط نگاه ظاهربین به واقعه عاشورا داشت حضور آنان به نظام صدمه زد. وی اظهار داشت: مصادف شدن هفته دولت و آغاز ایام محرم این درس را به ما می دهد که در مسیر خدمت گذاری به مردم و حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی راه مشخص شود.

وی همچنین با گرامی داشتن یکم شهریورماه روز پزشک نیز خاطرنشان کرد: از تمام تلاش های شبانه روزی جامعه پزشکی استان در چند ماه اخیر تشکر می کنیم که بار دیگر درس از خودگذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

شجاعی افزود: اگر یاری مردم، روحانیت و تمام مسئولان استان نبود بدون شک شاهد اداره و مدیریت بیماری کرونا نبودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز