سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی خبر داد:

آغاز دور دوم نخستین پویش استانی قصه گویی خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۹۴۵۴
آغاز دور دوم نخستین پویش استانی قصه گویی خراسان شمالی
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از آغاز دور دوم نخستین پویش استانی قصه گویی خراسان شمالی خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، فرهاد آقا بیگی در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد : پس از استقبال خوب تمامی گروههای سنی از اولین ماه، تعداد برگزیدگان از سه به هشت نفر افزایش یافته و همچنین داوری آثار در  پنج گروه خردسالان، کودکان، نوجوانان،بزرگسالان و مربیان انجام گرفت.

وی افزود : پس از برگزاری اولین دوره و اعلام و تقدیر از برگزیدگان، دور دوم مسابقات عمومی قصه گویی ار اول شهریورماه آغاز و علاقه مندان تا 25 شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به وبسیایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و مطالعه دقیق شرایط  و انتخاب قصه در این رقابت شرکت کنند.

آقا بیگی تصریح کرد : نخستین پویش استانی قصه‌گویی به نام قصه، لبخند، زندگی با شش محور آغاز شده و قرار است تا یلدای امسال ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد : قصه‌گویی عمومی، جمع‌آوری متون کهن، آموزش عمومی قصه‌گویی، تقدیر از قصه‌گویان اصیل استان، ثبت قصه‌ها به‌عنوان میراث معنوی و رقابت مقدماتی برای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی محورهای اصلی پویش می باشد و قرار است علاوه بر احیا و رونق این میراث کهن فرهنگی در استان، برای تمام سنین و اقشارجامعه، استعدادهای نهفته و خلاق شناسایی ‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز