فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

مخلان نظم و امنیت عمومی در اسفراین دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۰۵۶۲
مخلان نظم و امنیت عمومی در اسفراین دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری دو نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت : با قدرت در مقابل اخلال گران نظم و امنیت ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،سرهنگ مجید یگانه پور  با اعلام جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام چندین گزارش مردمی و اعلام به مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی براینکه دو نفر از افرادی که از مخلان سابقه دار نظم و امنیت در شهرستان هستند و آرامش مردم را مختل و باعث ایجاد بی نظمی شده اند. بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.  

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده از سوابق این افراد مشخص شد که دارای چندین فقره سابقه کیفری ازجمله حمل مواد مخدر، سرقت ، درگیری و خفت گیری هستند ،افزود : با هماهنگی مقام قضائی و در پی انجام دو عملیات غافلگیرانه این افراد در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند . 

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی انجام شده مشخص شد این متهمان از مخلان نظم و امنیت سطح شهرستان هستند ، تصریح کرد : متهمان بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان  با بیان اینکه پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد ،از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند .

نظر شما