استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی برای توسعه نیازمند نسخه متفاوت است

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۲۲۸۵
خراسان شمالی برای توسعه نیازمند نسخه متفاوت است
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مشکلات، مزیت های نسبی و پتانسیل های هر منطقه متفاوت است، گفت: خراسان شمالی برلی توسعه و اداره امور نیازمند نسخه متفاوت و نه واحد کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدعلی شجاعی در هشتمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، گفت: در استان تلاش کردیم اعتبارات در مسیر پیشران های اقتصادی هر شهرستان هزینه شود و تا حدی موفق بودیم اما نحوه اداره کشور پیچیدن یک نسخه برای کل استان هاست در حالی مشکلات، ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه متفاوت است.

شجاعی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری نیازمند نسخه مختص به خود است، افزود: تا زمانی که زیرساخت های استان فراهم نباشد سرمایه گذاران به سایر استان ها مراجعه می کنند.

وی در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های استان گفت: پیشران های اقتصادی و مزیت های نسبی استان مشخص است و نمیتوانیم به آن ها بی اعتنا باشیم و سراغ سایر بخش ها برویم.

استاندار خراسان شمالی طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری را از نقاط قوت دولت تدبیر و امید توصیف کرد و گفت: اجرای این طرح مایه امیدواری و حرکت بود که موجب حل بسیاری از مشکلات شد.

شجاعی حال استان برای انجام امور را بسیار خوب دانست و افزود: در خراسان شمالی برای پیشبرد سیاست های توسعه ای تمامی اجزای حاکمیت پای کار هستند.

شجاعی تاکید کرد: معیار کار خود را با ارائه آمارها نسنجیم و به دنبال بررسی اثرگذاری و دستاوردهای طرح ها باشیم.

وی خطاب به حوزه معاونت اقتصادی استانداری دستور داد: با محوریت سازمان صمت استان و با کمک رسانه ها به ویژه صدا و سیمای استان برای اطلاع رسانی تسهیلات کرونایی ورود جدی داشته باشید.

شجاعی همچنین افزود: برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ۳ روز بعد از تکمیل پرونده ها باید بانک عامل وام را پرداخت کند و پرونده های ناقص را به سازمان صمت برگرداند.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود بر بالا بردن کیفیت امور در پرداخت وام های اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: بدانیم به چه کسی وام را پرداخت می کنیم و چه اثری بر حوزه اشتغال و کارآفرینی استان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز