مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

کمک ۶,۷ میلیارد تومانی مردم به دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی در سال گذشته

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۲۴۷۳
کمک ۶,۷ میلیارد تومانی مردم به دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی در سال گذشته
​مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز فعالیت های این نهاد در جهت برگزاری جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در ابتدای مهر ماه امسال خبر داد و گفت: مردم خیر و نوعدست استان سال گذشته ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مجید الهی راد با بیان اینکه از مجموع کمک های خیران به دانش آموزان محروم طی سال قبل، یک میلیارد  ۳۷۳ میلیون تومان کالا و ۳۴۶ میلیون تومان آن نقد حوزه مشارکت ها بوده است افزود:  همچنین چهار میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان آن از طریق خیران مراکز نیکوکاری و ۳۴۸ میلیون تومان آن نیز به صورت انتظامی  کمک شده است.

وی در ادامه بر لزوم هم افزایی دستگاه ها در رسیدگی به مشکلات دانش آموزان نیازمند تاکید کرد و گفت: گاه شاهد هستیم برخی دستگاه ها به صورت مستقل نسبت به توزیع پک های لوزام التحریر اقدام می کنند که این امر باعث ایجاد نوعی موازی کاری می شود و بر این اساس برخی افراد چند بار از یک خدمت بهره مند می شوند و برخی دیگر از هیچ گونه کمکی  استفاده نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد خراسان شمالی هم اکنون کاملترین بانک اطلاعاتی از نیازمندان را احصا کرده است، اضافه کرد: همکاری دستگاه ها در کمک به نیازمندان بر اساس این بانک اطلاعاتی اقدام مهمی در جهت ساماندهی کمک های  مردمی و بهبود معیشت نیازمندان می باشد.

وی با دعوت از خیرین در جهت حمایت از اقشار نیازمندگفت:  پویایی مناسبی در پویش ایران همدلی در  دو مرحله اول و دوم آن جهت کمک به نیازمندان شکل گرفت که امیدواریم این کمک های به شکل های مختلفی طی ایام سال  افزایش  یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز