مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی :

فراهم سازی امکان استفاده حداکثری از خدمات غیر حضوری مخابرات

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۳۶۱۸
فراهم سازی امکان استفاده حداکثری از خدمات غیر حضوری مخابرات
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از فراهم سازی امکان استفاده حداکثری خدمات غیر حضوری مخابرات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علیرضا هاشمی با اشاره به اینکه بیشتر سرویس های مخابراتی در حوزه های فروش و پس از فروش قابلیت ارائه به صورت غیرحضوری دارد، اظهار داشت:در حال حاضر در حوزه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

وی گفت:شرکت مخابرات ایران بر ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان خود به صورت غیرحضوری در سراسر کشور تاکید دارد .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها و با توجه به شرایط موجود که اساس ارائه خدمات در کشور بر غیرحضوری بودن قرار گرفته است، درمجموعه مخابرات در تلاش هستیم تقریبا تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده شود.

وی یاد آور شد : مشتریان می توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری *۲۰۲۰# ازخدمات مبتنی بر صوت ، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند .

هاشمی افزود :پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ وثبت نام تلفن ثابت از طریق پرتال (مخابرات من ) از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است .

وی همچنین ، رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، پرداخت قبوض با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* را از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران عنوان کرد .

مدیرمخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ، دسترسی به سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد : مشتریان به منظور پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) می توانند از سامانه«مخابرات من» استفاده کنند. 

وی افزود: مشتریان با ثبت نام در این بخش می توانند از خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت بهره مند شوند

نظر شما