جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

صحت عمل مامور وظیفه شناس اسفراین و رد رشوه ۴۰ میلیون ریالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۸:۵۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۵۲۶۵
صحت عمل مامور وظیفه شناس اسفراین و رد رشوه ۴۰ میلیون ریالی
​جانشین فرمانده انتظامی استان از صحت عمل مامور وظیفه شناس یگان امداد شهرستان اسفراین و رد رشوه مبلغ 40 میلیون ریالی خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد غلامی  با اعلام جزئیات این خبر گفت: اکیپ گشت یگان امداد شهرستان اسفراین در پی اعلام خبری از مرکز پیام مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون در خیابان طالقانی در حال بارگیری سنگ معدن غیرمجاز می باشد، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل مورد نظر، خودروی مورد نظر را متوقف کردند، افزود: در همین حین صاحب بار به محل مراجعه و پیشنهاد مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد جهت آزادی بار و چشم پوشی ماموران می کند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه مامور وظیفه شناس یگان امداد از این اقدام صاحب بار امتناع کرده نموده و قوانین حقوقی را به وی متذکر می شوند، تصریح کرد: با توجه به اصرار وی مبنی بر آزادی بار سنگ غیر مجاز، مراتب پیشنهاد رشوه به مامورین صورتجلسه و مراتب را تحویل بازرسی انتظامی شهرستان می کنند. 

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، ادامه داد: بار سنگ معدن غیر مجاز کامیون که 11 تن و 800 کیلوگرم برآورد شده بود نیز با هماهنگی انجام شده به پارکینگ منتقل و مبلغ رشوه نیز به حساب درآمد قضائی دادگستری خراسان شمالی واریز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز