جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد :

ضارب فراری در بجنورد دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۹۹۰۷
ضارب فراری در بجنورد دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ضارب فراری در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد گل محمدزاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری در یکی از شهرستان های اطراف و متواری شدن فرد ضارب به سمت شهرستان بجنورد با یک دستگاه خودروی سواری 405 بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی شهرستان بجنورد بلافاصله اقدام به کنترل مسیر تردد این خودرو کردند، افزود: خودروی مورد نظر در مقابل پارک تفریحی باباامان روئیت که دستور ایست توسط ماموران صادر شد ولی فرد مورد نظر بدون توجه به دستور پلیس مجددا متواری شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مورد نظر در نهایت با تلاش مستمر ماموران انتظامی در یکی از خیابان های اطراف شهر بجنورد متوقف و ضارب متواری نیز دستگیر شد، تصریح کرد: در اجرای دستور مقام قضائی متهم برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی تحویل داده شد. 

سرهنگ گل محمدزاده با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه آزادانه جولان دهند، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه تحمل در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز