فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی :

اجرای ۱۹۱ برنامه تخصصی در اقشار مختلف بسیج خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۹۹۲۴
اجرای ۱۹۱ برنامه تخصصی در اقشار مختلف بسیج خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی از اجرای ۱۹۱ برنامه تخصصی در اقشار مختلف بسیج خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار ابوالقاسم چمن در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس  اظهار کرد:دفاع مقدس در واقع تجلی گاه فرهنگ مقاومت ، اتحاد  و ایثار و شهادت است.

وی افزود : ۸ سال دفاع مقدس در سایه ولایت رهبری و همبستگی مردم، بااقتدار نیروهای مسلح شکوفایی بخش‌های مختلف کشور را رقم زد.

چمن تبیین معارف و ترویج ارزش‌های شهدا و ایثارگران در جامعه را باعث پیش برد اهداف نظام در برابر سلطه گران دانست و گفت: ایستادگی برابر دشمن بافرهنگ عاشورایی دفاع مقدس امکان‌پذیر است زیرا این ۸ سال مظهر ایستادگی مردم، امام و مسئولان برابر تهاجم همه‌جانبه دشمنان بود.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با تأکید بر اتحاد کلمه و وحدت در دفاع مقدس تصریح کرد: اکنون نیز با همان روحیه، مجموعه بسیج محرومیت‌زدایی را به‌عنوان یکی از رسالت‌های اصلی خود قرار داده است.

وی با تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۴۰۳ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی تعریف‌شده که طی آن ۲۱۲ برنامه در سطح نواحی و شهرستان‌های ۸ گانه استان اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری هفته دفاع مقدس ویژه خراسان شمالی نیز خبر داد و افزود: این برنامه از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه با محرومیت نقش‌آفرینی خراسان شمالی در دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز