معاون سیاسی استاندار تاکید کرد:

سمن ها محل تلاقی نظرات مردمی

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۲۹۷۸
سمن ها محل تلاقی نظرات مردمی
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت:سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی بهترین محل تلاقی ارائه نظرات و مشارکت های مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در نشست با معاونان سیاسی فرمانداران و بخشداران با تعیین این هدف که هر روستا باید یک سمن داشته باشد، افزود: کم بودن تعداد سازمان های مردم نهاد در شهرستان ها قابل پذیرش نیست. برادران سیاه نمایی و سیاه جلوه دادن آینده کشور را آسیبی جدی دانست و گفت: جوانان، سرمایه های اجتماعی و مردم باید بدانند کشور علی رغم مشکلات اما توانسته است توفیقات زیادی را در عرصه های مختلف بین المللی به دست بیاورد.

وی تامین اقتصاد و معیشت مردم را مهمترین ماموریت های کارگزاران دولت در زمان کنونی عنوان کرد و گفت: طرح تحول سلامت، بیمه روستاییان و گازرسانی به روستاهای دورافتاده از جمله خدمات به رغم وجود تمام مشکلات است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کار در مجموعه وزارت کشور پیچیدگی و ظرافت خاص خود را دارد، مطرح کرد: ماموریت های ما در دو بخش نماینده وزارت کشور و نماینده دولت می باشد.

احمد برادران خطاب به اعضای در نشست تسلط بر مجموعه قوانین و مقررات را جهت ارائه خدمت بهتر به مردم بسیار مهم توصیف کرد و گفت: کیفیت بخشی در کارها و اثر بخشی جلسات بسیار مهم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز