اهدای بیش از ۹۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۴۳۷۸
اهدای بیش از ۹۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهدای 903 جلد کتاب به ارزش 131 میلیون و 867 هزار ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: 140 جلد کتاب صوتی به ارزش 11 میلیون و دویست هزار ریال و 763 جلد کتاب در زمینه عمومی و دفاع مقدس به ارزش 120 میلیون و 676 هزار ریال به موسسات فرهنگی و هنری، دفاتر تسهیلگری، باشگاه های کتاب خوانی و مناطق محروم استان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اهدا شد.

وی  هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها و دلارو مردیهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: این اداره کل آمادگی  دارد تا از کتابهایی که با موضوع دفاع مقدس چاپ می شوند حمایت نماید.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از وظایف این اداره کل ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی می باشداین اداره  آمادگی حمایت از نویسندگان و ناشران و اهدای کتاب به مناطق محروم استان را دارد.
رضایی همچنین از رونمایی 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس  که توسط اداره  کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  و مشارکت این اداره کل در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد خبر داد.
گفتنی است؛ 31 شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس با شعار (ما قوی هستیم) نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز