در راستای اجرای بسته تحولی مشارکت های مردمی؛

مشارکت بنیاد علوی در ساخت ۱۰ مدرسه در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱۹
مشارکت بنیاد علوی در ساخت ۱۰ مدرسه در خراسان شمالی
تفاهم نامه مشارکت در احداث ۱۰ مدرسه شامل ۲۹ کلاس درس در مناطق محروم شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی بین اداره کل نوسازی مدارس استان و بنیاد علوی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در راستای اجرای بسته تحولی مشارکت های مردمی موسوم به آجر به آجر، توافقنامه احداث ۱۰ پروژه با ۲۹ کلاس درس باحضور فلاح کوشکی مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی و غلامرضا رمضانیان دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان مانه و سملقان ( به نمایندگی از بنیاد علوی ) امضا شد .

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: این پروژه ها شامل ۱۰ مدرسه با ۲۹ کلاس درس است که ۴ پروژه با ۹ کلاس درس به صورت کامل توسط بنیاد علوی و ۶ پروژه با ۲۰ کلاس درس بصورت مشارکتی ( ۳۰ درصد بنیاد علوی و ۷۰ درصد نوسازی مدارس) ساخته می شود .

فلاح زیربنای این پروژه ها را ۲ هزار و ۹۶ متر مربع به همراه دیوارکشی و محوطه سازی عنوان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه ها بیش از یکصد میلیارد ریال است که ۵۰ میلیارد ریال آن توسط بنیاد علوی و مابقی توسط نوسازی مدارس تامین خواهد شد .

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: شهرستان مانه و سملقان تنها منطقه هدف بنیاد علوی در استان است که برای دستیابی به پیشرفت و آبادانی همه جانبه منطقه در همه زمینه ها از جمله مدرسه سازی مشارکت می کنند و این پروژه ها نیز اغلب با اولویت مناطق محروم روستایی شهرستان مانه وسملقان انتخاب شدند .

فلاح محل اجرای پروژه ها را روستاهای کشانک ، بهکده رضوی ، یارچلی ،کورشیخ ، تکل کوه، محمد اراز، دالق تپه، کهنه جلگه، معاد دره قزل‌ها و درکش عنوان کرد و گفت: بنیاد علوی تاکنون در ساخت ۶ پروژه در استان مشارکت داشت که با احتساب این پروژه ها، به ۱۶ پروژه ها افزایش می یابد .

وی مدت زمان اجرای پروژه ها را یکسال تا ۱۸ ماه اعلام کرد و افزود: این پروژه ها با اعتبار سهم بنیاد علوی در مهرماه سال جاری شروع و در سال آینده با اعتبارات ملی نوسازی مدارس تکمیل خواهد شد.

وی گفت با ساخت این پروژه ها تعداد ۷۰۰ نفر از دانش آموزان عزیز شهرستان مانه وسملقان از خدمات آن بهره مند خواهند شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز