معاون استاندار خراسان شمالی:

مولفه ایستادگی و پیروزی کشور ما حاصل جانفشانی های ایثارگران است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۷۵۵۵
مولفه ایستادگی و پیروزی کشور ما حاصل جانفشانی های ایثارگران است
استاندار خراسان شمالی گفت: مولفه ایستادگی و پیروزی کشور ما در جنگ تحمیلی حاصل جانفشانی های ایثارگران، خون شهدا ، سختی های آزادگان در سایه مکتب عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در نشست صمیمی ایثارگران شاغل در مجموعه استانداری افزود: وجود ۱۷۲ ایثارگر که در مجموعه استانداری شاغل هستند باعث افتخار ماست و چنین چیدمانی از نیروها ما را سر ذوق می آورد. وی با بیان اینکه جانفشانی های شما ایثارگران در زمان جنگ کاری بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: حماسه دفاع مقدس را فقط می توان در جایی به نام ایران یافت.

شجاعی خاطرنشان کرد: شما ایثارگران برای ما مدیران الگو هستید تا بتوانیم وظایف خود را تمام و کمال به سرانجام برسانیم زیرا روح معنویت را در جامعه جاودان کردید.

وی عامل وحدت و انسجام را کشور بسیار مهم دانست و گفت: عامل وحدت و انسجام موجب شد تا تمام نداشته ها پوشش داده شود و نظام را پایدارتر کند.

شجاعی بیان کرد: در سایه حضور مقام معظم رهبری و نگاه بلند ایشان به دنیای اسلام، ایران اسلامی بیش از قبل سرافراز خواهد بود و این امر شدنی است. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز در این نشست گفت: ۱۷۲ ایثارگر در مجموعه استانداری داریم که از این تعداد ۲۱ جانباز، ۴۲ فرزند شهید، ۱۷ نفر رزمنده، ۲۸ نفر برادر شهید، ۴ خواهر شهید، ۲۳ فرزند رزمنده، ۳۷ فرزند جانباز و یک نفر آزاده داریم. دکتر علی بیگ زاده افزود: ۲۷ نفر از انتصابات استاندار در مجموعه استانداری از همین جامعه ایثارگران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز