رئیس کمیته امداد کشور خبر داد:

واگذاری ۱۴۲۷ واحد مسکونی در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱۲
واگذاری ۱۴۲۷ واحد مسکونی در خراسان شمالی
رئیس کمیته امداد کشور صبح امروز در سفر یک روزه به خراسان شمالی از واگذاری هزار و چهار صد و بیست و هفت احد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید مرتضی بختیاری افزود: امروز بیش از ۶ هزار واحد مسکونی به صورت رسمی در اختیار مددجویان کمیته امداد سراسر کشور قرار می گیرد که سهم خراسان شمالی ١۴٢٧ واحد می باشد.

وی اشاره داشت: امروز همچنین فعالیت پنج هزار و ٧٧۵ طرح اشتغال در سراسرکشور به طور همزمان شروع به فعالیت می‌کنند.

بختیاری در ادامه با حضور در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، با تعیین بازه زمانی ١٨ ماهه برای تکمیل پروژه گفت: با پیگیری های استاندار مکان مورد نیاز در اختیار کمیته امداد استان برای ساخت قرار گرفت و کمیته امداد کشور نیز ٣٠ اعتبارات از محل فروش اراضی مازاد را نیز برای تکمیل پروژه هزینه خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به برنامه های الکترونیک در دستور کار کمیته امداد کشور در آینده مراجعه مردم به این سازمان کم خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی با سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص بودجه سال ١۴٠٠، گفت: با توجه به تکانه های اقتصادی قیمت اراضی، املاک و کارخانه ها چندین برابر شده است و اقلام سفره نیازمندان و یتیمان نیز از این قاعده مستثنی نبود و این فاصله باید در بودجه سال آینده دیده شود.

بختیاری سالمندان و بیماران صعب العلاج را جامعه هدف کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک در دوران کرونا عنوان کرد و گفت: خط تولید بهش اشتغال مددجویان کمیته اندام نیز به تولید ماسک تغییر یافت روزانه یک میلیون ماسک تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز