در جلسه استاندار با کارکنان حوزه عمرانی :

عملکرد بی نظیر مدیر جوان در حوزه سرپرستی معاون عمرانی قابل تقدیر و ستایش است / خدمت صادقانه، دستاوردها و رهبری دلها

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۹
عملکرد بی نظیر مدیر جوان در حوزه سرپرستی معاون عمرانی قابل تقدیر و ستایش است / خدمت صادقانه، دستاوردها و رهبری دلها
استاندار خراسان شمالی در دیدار با کارکنان حوزه معاونت عمرانی استانداری بر انسجام بیشتر سازمان ها و دستگاه های اجرایی مربوط به این حوزه تاکید کرد و گفت: هیچ دستگاه اجرایی در حوزه عمرانی نباید انفرادی حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده محسن محمدی سرپرست معاونت حوزه عمرانی در طی 7 ماه  گذشته حوزه معاونت عمرانی را از حوزه های همیشه درگیر کار توصیف کرد و گفت: سازمان ها و دستگاه های اجرایی مربوط به این حوزه باید در راستای منافع مردم و پیشبرد اهداف و سیاست های استان مانند یک زنجیره به هم متصل باشند.

شجاعی با تاکید بر اجرای تفکر حوزه معاونت عمرانی استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی توسط سایر دستگاه ها، افزود: هماهنگی این حوزه باید به گونه ای باشد که اگر بخشی دچار ناهماهنگی شود خود به خود کنار برود.

شجاعی در ادامه با اشاره به فعالیت نیروی عظیم انسانی در حوزه عمرانی استان، گفت: معاونت عمرانی استانداری باید شهرداری ها و شوراها را با برنامه زمان بندی تکلیفی مشخص متوجه مسئولیتشان نماید.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر ایجاد فضا و شرایط مناسب برای ساخت و ساز و ماندگاری سرمایه گذار برای توسعه و آبادانی استان، افزود: اجازه دهیم در کنار سود بردن سرمایه گذار استان نیز سود ببرد.

محمدعلی شجاعی نگاه های تنگ و کوچک را سمی برای توسعه استانی توصیف کرد و گفت: شرایطی را ایجاد کنیم تا پول و سرمایه گذار از استان خارج نشود.

در ادامه این نشست معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر حضور بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: تنها ایجاد زیرساخت ها برای توسعه کافی نیست و بنده اعتقاد دارم نبود زیرساختی که ارزش افزوده نداشته باشد و تولید ثروت نکند بهتر از بودنش است.

در ادامه این نشست نیز معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر حضور بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: تنها ایجاد زیرساخت ها برای توسعه کافی نیست و بنده اعتقاد دارم نبود زیرساختی که ارزش افزوده نداشته باشد و تولید ثروت نکند بهتر از بودنش است.

غلامرضا هوایی با اشاره به ظرفیت های بالای استان در حوزه های عمرانی، گردشگری، صنایع تبدیلی، ورزش، گفت: خراسان شمالی مسیر اتصال شمال کشور به مرقد امام هشتم است و باید از این فرصت به خوبی بهره مند شویم.

هوایی گفت: زمانی برای از دست دادن فرصت ها نداریم و ما به مردم بدهکار هستیم و باید بیشتر کار کنیم.  

 

* معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی یکی از کارآمدترین و منسجم ترین مجموعه هاست

 

محسن محمدی سرپرست سابق معاونت عمرانی استاندار گفت : از اینکه طی هفت ماه گذشته از اعتمادی که شخص استاندار به بنده داشت و مدیریت این مجموعه مهم را به جوانی چون بنده واگذار نمود نهایت تقدیر و تشکر را دارم و بر چسب اقتدار و مدیری قاطع که بر پیشانی بنده زده شده مرهون حمایت‌های بی‌دریغ و خردمندانه ایشان است.

سرپرست سابق معاونت عمرانی استاندار در ادامه ضمن تبریک و خیر مقدم به دکتر هوایی معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: دکتر هوایی از بزرگان ، اندیشمندان و نویسندگان کتب های مختلف رسته عمران و آیین نامه های حوزه مقررات ملی ساختمان  است که در کشور زبانزد است  و جای بسی افتخار است که بر جایگاهی تکیه زده بودم که امروز بزرگ مردی چون ایشان در آن جایگاه به مردم خدمت خواهد کرد.

معاونت عمرانی خراسان شمالی یکی از کارآمدترین و منسجم ترین و اخلاق مدارترین مجموعه هاست که تاکنون دیده ام و ضمن تقدیر و تشکر از تک تک اعضای این مجموعه که با تلاش شبانه‌روزی با تمام توان در جهت برآورده کردن اهداف و منویات مقام عالی دولت در استان در کنار من کوشیدند. آرزوی سلامتی روز افزون خدمتگزاران مردم شریف استان خراسان شمالی را دارم ، آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص برای خدمت به مردم شریف گذاشتم و اگر قصور و کوتاهی صورت گرفته است از تمام مدیران و خصوصاً مردم استان پوزش و حلالیت می طلبم.

 

* عملکرد بی نظیر مدیر جوان در حوزه سرپرستی معاون عمرانی قابل تقدیر و ستایش است

 

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز در این نشست گفت: مهندس محمدی از مدیرانی جوان است که توانست طی مدت کوتاه مدیریت 7 ماهه به رهبری دلها برسد و این دستاورد بزرگی است. عملکرد بی نظیری نامبرده علیرغم سن کم  و جوانی ایشان که با قدرت ذاتی رهبری توانست به طور مطلوبی مجموعه حوزه عمرانی را مدیریت کند.

 

* مدیریت ، قاطعیت بی نظیر  و حامی مردم استان

 

 امین کلاته معاون دفتر روستایی و شورا ها نیز بیان داشت : بهترین دوران خدمت را در زمان مدیریت سرپرست حوزه معاونت عمرانی داشته و مدیریت در قاطعیت بی نظیر و حامی مردم و دلسوز استان  را از خصوصیات بارز محمدی دانست ، تمام قد برای آنچه درست بود ایستاد و به انجام رساند، در طی ۷ ماه مدیریت کارهای شاخص ساز و مهم حوزه روستایی که ایشان انجام دادند عبارت است:

  1. بیمه حوادث سراسر استان بدون اخذ هیچگونه حق بیمه ای از روستاییان
  2. دلسوزانه عواقب انتقال ایستگاه میانی زباله مرکز استان را به عهده گرفت و با انتقال ایستگاه میانی از گلستان شهر جان ده ها هزار نفر از مردم را از سرطان و بیماری عفونی نجات داد.
  3.  در زمینه جلوگیری از حاشیه نشینی و تبعات آن و اتخاذ تصمیمات درست و بجا ، حمایت بی دریغ و تصمیمات کارشناسی حوزه روستایی که ثمرات آن را آیندگان خواهند دید.
  4. حمایت از حقوق مردم حتی با پرداخت هزینه های مادی و معنوی

همچنین در پایان مدیران کل دفتر مدیریت بحران و دفتر روستایی و امور شوراها نیز ضمن تقدیر و تشکر از محمدی دوران مدیریت نامبرده را دوران طلایی حوزه عمرانی در استان دانسته و کارهای کم نظیری که در این حوزه انجام شد که اگر پشتکار و تلاش های شبانه روزی و رایزنی های مختلف نبود امید به واقیت تبدیل نمی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز