وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تقدیر کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۹۵۰۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تقدیر کرد
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح تقدیری از مدیرکل و همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به منظور توجه شایسته به ماموریت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر روستا و عشایر قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در این لوح تقدیر آمده است:«روستا و روستائیان از دیر باز تا کنون خاستگاه شکل گیری جوامع انسانی بوده و روستا نشینان پاک سیرت، نقش بارزی در توازن زندگی بشری در تمامی ابعاد اقتصادی و اجتماعی به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر داشته اند.

در این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس ماموریت های ذاتی و سازمانی خود نسبت به تعالی و مقاوم سازی فرهنگ و هنر روستا و عشایر وظیفه ای خطیر بر عهده دارد.

بر اساس گزارش های واصله از دبیرخانه فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ بر خود لازم می دانم از جنابعالی و همکاران محترم استان خراسان شمالی که توجه شایسته ای به این ماموریت مهم داشته اید قدردانی کنم».

لازم به ذکر است؛ حسین براتی مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور صبح امروز با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی لوح تقدیر صادر شده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تقدیم کرد.

15 مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است.

 

نظر شما