با حضور مسئولان کشوری و استانی و اجرای طرح سه شنبه های تکریم؛

خانواده شهید نیروی انتظامی تجلیل شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۰۰۱۳
خانواده شهید نیروی انتظامی تجلیل شد
طرح ملی سه شنبه های تکریم در خراسان شمالی با تجلیل از خانواده شهید سروان "دوست زاده" از شهدای نیروی انتظامی و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دیدار با خانواده شهید دوست زاده با حضور «آیت الله ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، «حسین براتی» مدیرکل امور استان های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، «حسین فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در منزل پدر این شهید برگزار شد.

آیت الله یعقوبی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و پاسداشت زحمات خانواده شهدا به ویژه خانواده شهید دوست زاده، بر تداوم راه و روش و منش شهدا تأکید کرد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از پدر و مادر شهید سروان «علی دوست زاده» از شهدای دلاور نیروی انتظامی تجلیل شد.

طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

شهید علی دوست زاده از مرزبانان نیروی انتظامی، دوازدهم تیرماه سال 97 در درگیری با اشرار در مرز سراوان به شهادت رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز