معاون سیاسی استاندار تاکید کرد:

لزوم کوتاه شدن فرآیند رسیدگی به امور اتباع خارجی استان

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۳۰۷۱
لزوم کوتاه شدن فرآیند رسیدگی به امور اتباع خارجی استان
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: فرآیند رسیدگی به امور اتباع خارجی استان به ویژه موضوع اثبات زوجیت و نسب باید کوتاه تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در جلسه کارگروه فرعی اتباع و مهاجرین خارجی و کمیسیون کنترل و ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی غیر مجاز استان،گفت: سختگیری ها، مراقبت ها و فرهنگسازی برای صورت نگرفتن ازدواج با مردان غیر ایرانی به دلیل بروز مشکلات برای فرزندانشان در آینده باید از ابتدا صورت بگیرد.

برادران با تقدیر از عملکرد شهرستان اسفراین در رسیدگی به امور اتباع خارجی در زمان کوتاه، افزود: برگزاری جلسه مشترک بین فرمانداری و ادارات مسئول و مرتبط برای جمع بندی آمار دقیق، بروز و کارشناسی شده با هدف تسریع در روند رسیدگی به مشکلات اتباع خارجی الزامی است.

وی بر معرفی یک مسئول پاسخگو از سوی دادستانی شهرستان برای رسیدگی به امور اتباع خارجی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: گزارش و ثبت تولد و مرگ افراد در روستاها و شهرها با هدف جلوگیری از سواستفاده از شناسنامه های آنان الزامی است و اداره کل ثبت احوال استان نیز باید برای اینکه فرزندان حاصل از ازدواج قبلی پدران خارجی به نام مادران ایرانی ثبت نشود، دقت داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز