اعلام اسامی پذیرفته شدگان دوره آزمون دستیاری کودکان در دانشگاه

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۳۱۳۲
اعلام اسامی پذیرفته شدگان دوره آزمون دستیاری کودکان در دانشگاه
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اسامی پذیرفته شدگان چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری کودکان سال تحصیلی 1400-1399 از سوی سازمان مرکز سنجش علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا صفدری ضمن تبریک به پذیرفته شدگان با اعلام این خبر گفت: سه داوطلب این آزمون به نام های مینا تقوی، فائزه حیدری و مریم سودمند در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پذیرفته شدند.

وی با بیان این که زمان ثبت نام پذیرفته شدگان متعاقبا اعلام خواهد شد، گفت: از جمله مدارک موردنیاز برای ثبت نام تعداد 4 قطعه عکس 4*3، اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه، گواهینامه موقت یا دانشنامه دوره دکتری عمومی، ریز نمرات دوره دکتری عمومی، گواهی پایان یا معافیت از طرح و گواهی عدم بدهی به صندوق رفاه دانشجویان است.

دکتر صفدری ادامه داد: موافقت نامه بدون قید و شرط در خصوص ثبت نام و ادامه تحصیل از مستخدمین رسمی و پیمانی شاغل به کار، ارائه حکم ماموریت آموزشی و یا مرخصی بدون حقوق برای شاغلین رسمی و پیمانی سازمان، ارائه حکم کارگزینی با مهرو امضا برای کارکنان رسمی و پیمانی و ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 1399/06/31 برای دانشجویان سال آخر از دیگر مدارک موردنیاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز