نهضت خدمت رسانی جهت توسعه استان باید تقویت شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۳۵۶۲
نهضت خدمت رسانی جهت توسعه استان باید تقویت شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:نهضت خدمت رسانی با استفاده از ظرفیتهای ملی و منطقه ای گامی در جهت توسعه استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوایی در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین خدمت و توسعه استان را یکی از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های ملی و منطقه ای ، نهضت خدمت رسانی و توسعه در استان را شروع کرده ایم که البته استاندار خراسان شمالی با ارتباط خوب در بخشها و حوزه های مختلف پای کار هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا امیدوارم صفحه جدیدی در حوزه عمران باز شده و بسیاری از پروژه ها زنده شود. هوایی با توجه به کمبود منابع اعتباری، استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی را گامی در جهت توسعه استان توصیف کرد و در ادامه اشاره ای به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان داشت و افزود: بخش اعظمی از پروژه های استان از برکات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است.

هوایی در ادامه به تفاهم نامه 600میلیارد تومانی استاندار با معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اشاره داشت و گفت:کمبودهایی در بخش های خدمات عمرانی،حمل و نقل، تجهیزات بحران ، محورهای ارتباطی ، تجهیزات حوزه آتشنشانی در استان شاهد هستیم که باید به سرعت مشکلات این حوزه برطرف شود.

گفتنی است هوایی در سفر یک روزه خود به شهرستان اسفراین از سد بیدواز و راه های ارتباطی این شهرستان نیز بازدید بعمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز