مدیر کل بازرسی استانداری خبر داد:

ارتقا ۱۰ پله ای عملکرد استانداری خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۳۵۶۴
ارتقا ۱۰ پله ای عملکرد استانداری خراسان شمالی
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خبر داد: بر اساس ارزیابی عملکرد استانداری ها توسط وزارت کشور عملکرد سال ۹۸ استانداری خراسان شمالی در شاخص های عمومی و اختصاص نسبت به سال ۹۷ ده پله ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی کرامتی با بیان این خبر افزود: نظام جامع مدیریت عملکرد به استناد مصوبه شورای عالی اداری کشور هر ساله عملکرد دستگاه‌های اجرایی و استانداری ها را در دو محور شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی و رتبه بندی می‌کند و برترین ها در جشنواره شهید رجایی اعلام می شود.

کرامتی با بیان اینکه عملکرد استانداریها با یکدیگر مقایسه می‌شود ،افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۹۸ که اخیراً ابلاغ شده است استانداری خراسان شمالی در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در جایگاه ۱۳ کشوری قرار گرفته است که نسبت به سال ۹۷ ده پله ارتقا یافته است.

وی امتیاز مربوط به شاخص‌های عمومی و تخصصی را هر یک، هزار و مجموعا ۲ هزار امتیاز اعلام کرد و گفت: امتیاز استانداری خراسان شمالی در شاخص های اختصاصی و عمومی به ترتیب ۹۵۱.۵ و ۸۱۱.۸ می باشد.

کرامتی با بیان اینکه رتبه بندی ها در چهار جایگاه عالی، خوب، متوسط و ضعیف اعلام می شود، افزود: خراسان شمالی در شاخص های اختصاصی در جایگاه عالی و در شاخص های عمومی در جایگاه خوب قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز