استاندار خراسان شمالی:

امنیت پایه اصلی کار اقتصادی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۴۵۳۲
امنیت پایه اصلی کار اقتصادی است
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا گفت: بنابر منویات مقام معظم رهبری امنیت پایه اصلی کارهای اقتصادی است که این امر مهم در کشور با تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح کشور در جهان فرهنگی از اقتدار را به نمایش گذاشته اند که منشا آن ارزش های دین مبین اسلام است.

شجاعی آشفتگی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای طرح ریزی توطئه های مختلف علیه ملت ایران را ترس از توسعه اسلام در سرتاسر جهان عنوان کرد و گفت: اسلامی که شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب کرد و موجب شد  ٨ سال دفاع مقدس از ذهن آشفته دشمنان پاک نشود. 

شجاعی انسجام بین نیروهای مسلح کشور را برگرفته از نگاه بلند فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری دانست و افزود: این انسجام بی نظیر برگرفته از دین اسلام است و امروز ما مردمی ترین نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را در جهان داریم.

شجاعی با بیان اینکه پیروی از دین اسلام، فرماندهی بی نظیر مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار موجب عرضه فرهنگی در جهان شده است که توطئه و ورود دشمنان را به خاک این مرز و بوم دچار مشکل می کند، تصریح کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که ایران اسلامی دارای شیرزنان و شیرمردانی است که موجب تسخیر ناپذیری آن می شوند و بنابراین به دنبال مذاکره با ایران هستند.

وی ادامه داد: اگر رشادت ها و جانفشانی های نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی نبود امروز ایران نیز به مانند بسیاری از کشورها در جهان با اندک فشار و حمله ای تحت تاثیر قرا می گرفت اما با هدایت مقام معظم رهبری امروز انسجام بین تمامی نیروهای مسلح و ٨٠ میلیون ایرانی برقرار است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: از زمان بدو ورودم به استان اعضای شورای تامین استان به ویژه نیروی انتظامی کنار یکدیگر هستند و بدون لحظه ای وقفه در انجام وظایفشان در مرزها و داخل کشور خدمت می کنند.

شجاعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که نیروی انتظامی برای ایجاد نظم باید اقتدار و برای ارتباط با مردم باید رحمت و مهربانی داشته باشد، افزود: این دو مقوله به خوبی در نیروی انتظامی استان برقرار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز