کسب ۵ رتبه برتر کنکور سراسری توسط فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۴۵۶۷
کسب ۵ رتبه برتر کنکور سراسری توسط فرزندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: پنج نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت این نهاد موفق به کسب رتبه برتر کنکور سراسری سال ۹۹ شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۹۰ نفر از دانش آموزان این نهاد در کنکور سراسری امسال پذیرفته‌شده‌اند، افزود: ۱۳ نفر از این دانش آموزان رتبه زیر ۵ هزار را کسب کرده‌اند.

 وی گفت: رتبه ۱۰۲ کنکور سراسری علوم انسانی، رتبه ۲۰۴ کنکور ریاضی، رتبه ۷۲۳ رشته علوم تجربی و رتبه ۸۵۴ علوم انسانی امسال به فرزندان مددجوی این نهاد اختصاص دارد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه کمیته امداد خراسان شمالی در کسب مراتب علمی فرزندان مددجو خاطرنشان کرد: این نهاد هرساله اقدام به فراهم‌سازی زمینه استفاده دانش آموزان کنکوری از کلاس‌های آموزشی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته امداد سال قبل با چهار موسسه آموزشی قلم چی، آلاء، فدک، کلاسینو  قرار داشت که توانست زمینه دستاورهای مناسبی برای این دانش آموزان شود.

الهی راد اظهار داشت: هر یک از دانش آموزان مددجوی کمیته امداد که در آزمون سراسری امسال حائز رتبه‌های برتر شدند موردتقدیر استاندار و این نهاد قرار گرفتند.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از شش هزار دانش‌آموز و نیز ۸۰۰ دانشجو و طلبه از حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی برخوردار بوده که در طول سال خدمات گوناگونی را از این نهاد دریافت می‌کنند.

الهی راد تصریح کرد: پرداخت شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی به این افراد در طول دوران تحصیل، ارائه خدمات آموزشی رایگان، اعزام به اردوهای تفریحی و زیارتی خارج از استان و حضور در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت ازجمله خدمات کمیته امداد به این دانش آموزان و دانشجویان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز