راهیابی ۲۹ نفر از مددجویان خراسان شمالی به مسابقات قرآنی «باران وحی»

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۵۷۴۴
راهیابی ۲۹ نفر از مددجویان خراسان شمالی به مسابقات قرآنی «باران وحی»
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد با عنوان «باران وحی» به‌ صورت مجازی گفت: ۲۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به این مسابقات راه یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سال جاری خدمات فرهنگی این نهاد برای مددجویان به‌ صورت مجازی ارائه می‌ شود؛ افزود: در مجموع ۳۰۸ نفر از مددجویان شرکت‌ کننده استان خراسان شمالی در جشنواره قرآنی باران وحی در بخش‌ های قرآنی، هنری، معارفی و ادبی حضور داشتند که ۲۹ نفر موفق به راهیابی به سطح کشوری شدند.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ نفر در بخش رشته‌ های اذان، ترتیل و تحقیق به‌عنوان منتخبین استانی مشخص شدند که در مرحله نهایی با منتخبان سایر استان‌ ها به رقابت می‌ پردازند.

وی یادآور شد: جشنواره باران وحی ویژه مددجویان در چهار بخش آوایی، معارفی، ادبی و هنری و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال از اسفند ماه ۹۸ آغاز شد که مهلت ارسال آثار به صورت کلیپ و از طریق فضای مجازی تا پایان تیر ماه ۹۹ امسال تعیین شده بود.

الهی راد اضافه کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، همه مراحل جشنواره به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و شرکت کنندگان آثار خود را در قالب کلیپ تهیه و به معاونت فرهنگی استان ارسال کردند و آثار برگزیده این مسابقه به دبیرخانه جشنواره در مرکز ارسال شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز