بورسیه تحصیلی ۶۰۰ دانش آموز کمیته امداد خراسان شمالی با همکاری بنیاد قلم چی

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۵۷۴۸
بورسیه تحصیلی ۶۰۰ دانش آموز کمیته امداد خراسان شمالی با همکاری بنیاد قلم چی
تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان خراسان شمالی و بنیاد علمی آموزشی قلم چی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه  این تفاهم نامه با موضوع بهره مندی دانش آموزان تحت حمایت از خدمات تحصیلی بنیاد قلم چی منعقد شده است، افزود: بق این تفاهم نامه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان از بورسیه تحصیلی بنیاد علمی آموزشی قلم چی بهره مند خواهند شد.

وی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را دارای استعداد های تحصیلی بالا برشمرد و افزود: هم اکنون دانشجویان تحت حمایت این نهاد در دانشگاه های برتر کشور در حال تحصیل هستند.

مدیرکل  کمیته امداد خراسان شمالی  با اشاره به اینکه رفع مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی همواره در کانون توجهات کمیته امداد قرار داشته است افزود:  براین اساس کمیته امداد خدمات متنوعی را به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت از قبیل کمک هزینه تهیه لوازم‌التحریر، ایاب و ذهاب و تامین پوشاک، ارائه وام دانشجویی و وام ازدواج به دانشجویان ارائه می دهد.

الهی راد اقدامات فرهنگی تحصیلی کمیته امداد را در جهت  قطع چرخه فقر  مهم عنوان کرد و ادامه داد: با ارتقای سطح تحصیلی فرزندان مددجو، آنها می‌توانند در جامعه نقش برجسته و مؤثری ایفا کرده و چرخه تداوم فقر در خانواده را قطع کنند.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای محرومان، فراهم سازی زمینه تحصیل دانش‌آموزان است، خاطر نشان کرد: اگر به این نیاز توجه شود یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زدایی فراهم می‌شود چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند مددجو، آنها می‌تواند در جامعه نقش برجسته ای در توانمند سازی خانواده ایفا کند.

 الهی راد  با تاکید بر اهتمام جدی همکاران در جذب دانش آموزان در جهت شرکت در برنامه های حمایت تحصیلی این نهاد افزود: در این رابطه باید از حضور مشاوران  و مددکاران در جهت اطلاع رسانی و ثبت نام  استفاده شود.

وی همچنین به کاهش بروکراسی اداری در نحوه ثبت نام از دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تجمیع بانک اطلاعاتی دانش آموزان مقاطع تحصیلی دبیرستان در کمترین زمان ممکن باید انجام شود و معدل های بالا برای بورسیه هدایت شوند.

 الهی راد حفظ کرامت دانش آموزان و خانواده های تحت حمایت را یکی از ضروریات برشمرد و افزود : کمیته امداد دستگیر مددجویان با حفظ کرامت انسانی باید باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز