برگزاری هفدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی دانشگاه

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۸۲۸۲
برگزاری هفدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی دانشگاه
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری هفدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا صفدری با اعلام این خبر گفت: این فراخوان جذب و استخدام در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام از یکم آبان ماه امسال به مدت یک ماه است، افزود: ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

دکتر صفدری درخصوص شرایط اختصاصی این استخدام گفت: دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در رشته های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه، حداکثر سن 35 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و حداکثر سن 45 سال برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ و ... از شرایط استخدام است.

وی رشته های آندودانتیکس، بیماری های داخلی، بیوتکنولوژی پزشکی (زیست فناوری پزشکی)، بیوشیمی بالینی، علوم تغذیه، علوم تشریحی، نانو زیست فناوری پزشکی، فیزیک پزشکی، پاتولوژی (آسیب شناسی) و کودکان (اطفال) از رشته های مورد نیاز برای استخدام در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز