کمیسیون کشاورزی مجلس از پیگیری های استاندار خراسان شمالی رضایت دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۰۶۷۶
کمیسیون کشاورزی مجلس از پیگیری های استاندار خراسان شمالی رضایت دارد
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی مجموعه مدیریت استان خراسان شمالی را در بین استان ها ویژه توصیف کرد و گفت: استاندار خراسان شمالی با روحیه جهادی پیگیری مطلوبی برای مباحث بخش کشاورزی استان دارد و کمیسیون کشاورزی مجلس از اقدامات استاندار اعلام رضایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید جواد ساداتی نژاد در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی که با محوریت بررسی مشکلات و مطالبات استان خراسان شمالی برگزار شد، گفت: جلسه امروز با هدف پیگیری بازدیدها و مصوبات جلسات حضور بنده در استان می باشد.

ساداتی نژاد برای رقم خوردن اتفاقات خوب در حوزه کشاورزی استان خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد و گفت: بخش کشاورزی یک مزیت فوق العاده در خراسان شمالی است که باید بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی تمرکز ویژه ای بر این استان داشته باشد.

ساداتی نژاد افزود: کمیسیون کشاورزی بار دیگر برای پیگیری مصوبات در حوزه کشاورزی، آبخیزداری و منابع طبیعی در استان خراسان شمالی حضور می یابد.

گفتنی است امروز صبح کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با محوریت بررسی مشکلات و مطالبات ستان خراسان شمالی با حضور استاندار خراسان شمالی و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی برگزار شد که در این نشست همچنین مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، جهاد کشاورزی و نمایندگان دیگر دستگاهها و معاون وزیر نیرو و جهاد کشاورزی هم حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز