تکریم ارباب رجوع پاشنه آشیل سازمان است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۱۸۱۴
تکریم ارباب رجوع پاشنه آشیل سازمان است
مدیر کل تامین اجتماعی استان در دیدار با روسای شعب تابعه،با اشاره به ساختار درآمد هزینه ای سازمان،مشتری مداری وتکریم ارباب رجوع را به مثابه پاشنه آشیل سازمان دانست و بر ضرورت برنامه ریزی موثر در جهت ارتقا آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید احمدی سیدی در دیدار با روسای شعبه تابعه استان،یکی از اصول اساسی و پایه ای سازمان را توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات و خواسته های آنان ذکر کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد-هزینه ای است و از محل بودجه دولتی هیچگونه عوایدی ندارد و صرفا بر مبنای وصول حق بیمه های جاری اداره     می شود.

وی ادامه:از دیگر سو بر مبنای اصول مورد تایید ILO   تامین اجتماعی بر اصل سه جانبه گرایی استوار است و لذا کارفرمایان و بیمه پردازان شرکای اصلی تامین اجتماعی محسوب می شوند.

سید احمد سیدی متذکر شد:بهمین دلیل توجه ویژه به شرکای سازمان که در تامین منابع جاری سازمان نقش اساسی دارند ضروری است و باید در این زمینه برنامه ریزی اصولی صورت پذیر.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی آموزش نیروی انسانی و ارائه سرفصل های مبتنی بر تکریم مراجعین و مشتری مداری و نظارت بر رفتار کارکنان را ازجمله امور موثر در زمینه ارتقا مشتری مداری عنوان کرد.

سیدی افزود: نحوه ارائه خدمات سازمان به مخاطبین و به روز رسانی فرایندهای مرتبط نیز از جمله موارد موثر در امر مشتری مداری هستند.

وی متذکر شد:اقدامات اخیر سازمان در زمینه استقرار سامانه خدمات غیر حضوری و بستر الکترونیکی خدمات رسانی از جمله الگوهای بسیار موفق سازمان برای دیگر سازمانهاست.

وی افزود:یقینا درکنار تمام ساختارهای سیستمی و الکترونیکی پرداختن به موضوعات رفتاری و شخصیتی کارکنان و تلاش در جهت توانمند سازی آنان بمنظور ارائه خدمات بهینه در کنار رفتارشایسته و در شان سازمان تامین اجتماعی از جمله راهکاری مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز