پرداخت کمک موردی به ۳۰۰۰ خانوار نیازمند خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۵۱۸۵
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت کمک موردی به سه هزار خانوار نیازمند استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اینکه کمک‌های موردی بر اساس نیاز خانواده‌های نیازمند و به منظور برطرف کردن مشکلات آنان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: طی نیمه نخست امسال به سه هزار  نفر از نیازمندان استان کمک موردی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط و به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند افزود: بیشترین کمک‌های موردی در سرفصل تأمین هزینه‌های معیشتی، مسکن، درمانی، تحصیل، خرید لوازم ضروری زندگی، ازدواج، توانمندسازی و ایجاد اشتغال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با اشاره به اینکه کرونا مراجعات نیازمندان به این نهاد را افزایش داده است تصریح کرد:  کمک های موردی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود دو برابر افزایش یافته است.

مجید الهی راد افزود: در نیمه نخست امسال کمیته امداد به سه هزار نیازمند استان، ۷۰۰ میلیون تومان کمک کرد که این کمک ها در مدت مشابه پارسال ۳۰۰ میلیون تومان  بوده است.

وی تصریح کرد: این میزان کمک از محل صدقات، کمک های مردمی و منابع دولتی تامین شده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: همچنین در نیمه نخست امسال ۴۴۷ سری لوازم خانگی با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان استان اعطا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز