ساخت بیست هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۶۲۷۸
ساخت بیست هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه می خواهیم این استان را به نخستین استان کشور که فاقد نیاز به مسکن است معرفی کنیم، گفت: اولویت احداث بیست هزار واحد مسکونی پیش بینی شده در بافت های فرسوده استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوایی در شورای مسکن استان با اعلام اینکه سازمان بنیاد مستضعفان زمین های خود را به منظور اجرای این طرح در اختیار گذاشته تا برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار بگیرد، افزود: اولویت اجرای طرح در بافت فرسوده شهرستان ها است. هوایی تعادل نرخ مسکن، کاهش نرخ اجاره، رونق بازار مصالح و فرصت حمایت از شهرداری ها را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و یادآور شد: بر این اساس ١١ هزار واحد شهری و ٩ هزار واحد مسکن روستایی تا دو سال آینده احداث می شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تسهیلات بانکی و کمک خیرین را منابع تامین اعتبارات این طرح عنوان کرد و همچنین گفت: ١٠ درصد حق شهرداری ها توسط اداره کل مسکن و شهرسازی در زمین هایی که شهرک سازی کرده است، باید پرداخت شود. هوایی در این نشست بر ارائه آمار دقیق نیاز مسکن شهرستان ها ها از سوی فرمانداران به شورای مسکن استان تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز