آغاز پویش «ایران مهربان» در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۷۶۰۰
آغاز پویش «ایران مهربان» در خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز پویش «ایران مهربان» به منظور جذب حامی برای کمک به ایتام نیازمند استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد هدف از اجرای این پویش را بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد برشمرد و افزود: رویکرد مهم این پویش  جذب حامی و افزایش سرانه پرداختی کمک ها به ایتام و فرزندان «محسنین» است.

وی گفت: پیش بینی شده است در قالب این پویش ۲۰ هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین این نهاد جذب شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون ۵ هزار و ۸۰۰ یتیم و فرزند خانواده های محروم تحت حمایت این نهاد قرار دارند  که بیش از ۱۰۰ نفر از این کودکان فاقد حامی هستند، ابراز امیدواری کرد با اجرای پویش «ایران مهربان» تا سال ۱۴۰۰ هیچ یتیمی در استان  بدون حامی نباشد و سرانه کمک ها نیز افزایش یابد.

الهی راد در ادامه به اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» در دستگاه‌های استان اشاره و اظهار کرد:  اجرای این طرح می تواند زمینه تحقق  پویش «ایران مهربان» را فراهم کند.

 وی تصریح کرد: طی نیمه نخست امسال ۹۰۰ حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد خراسان شمالی پیوسته اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در پویش ایران مهربان هر فرد می تواند با پرداخت حداقل ۲۰ هزار تومان ماهانه، حامی شود.

وی اظهار کرد: شیوه های مشارکت در این پویش، ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir  و ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۸ و یا شماره ۹۰۲۷۶۷۹۴۴۹ و تماس با شماره ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سطح استان است.

 

نظر شما