۳۴ درصد از اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی جذب شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۹۴۰۰
۳۴ درصد از اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی جذب شد
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۴ درصد اعتبارات اشتغال این نهاد جذب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اینکه امسال در مجموع ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال به این نهاد اختصاص یافته است، افزود: تا کنون ۳۴ درصد از مجموع این اعتبارات جذب و در قالب طرح های اشغال زود بازده به مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هزار و ۴۵۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد طی امسال اجرا شده است که برای اجرای این طرح‌ها حدود ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده است.

الهی راد با اشاره به اولویت‌ها و برنامه‌های مهم کمیته امداد استان در حوزه اشتغال تصریح کرد: امسال ۳۵۰ شغل برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و منابع داخلی امداد اجرایی شده هم‌چنین برای هزار و ۱۰۰ نفر نیز از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک ها (تبصره ۱۶) و هم افزایی تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: همچنین برای ۲۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها از طریق بسته‌های تشویقی و تعامل با کارفرما کاریابی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال را به صورت کامل از ابتدا تا انتهای طرح‌ها بر عهده دارد، گفت: لذا این رویکرد ما را به سوی استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه و پایداری طرح های اشتغال سوق داده است.

نظر شما