تاکید استاندار خراسان شمالی؛

در مشارکت تمامی دستگاه ها و صنایع در طرح ایران مهربان

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۱۰۹۸
در مشارکت تمامی دستگاه ها و صنایع در طرح ایران مهربان
استاندارخراسان شمالی به موفقیت های کمیته امداد در رسیدگی به حال محرومان اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و صنایع استان موظف به همکاری در پویش ایران مهربان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی به برنامه ریزی جامع در اجرای طرح هر کارمند یک حامی و ایران مهربان تاکید کرد و گفت: اطلاعات کارکنان دستگاه های اجرایی باید به طور صحیح احصا شود.

وی شمار کارمندان این استان را بیش از ۳۰ هزار نفر برشمرد و به برنامه ریزی در برگزاری جلسات در سطح شهرستانی توسط فرمانداران تاکید کرد.

شجاعی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات شهرستانی با حضور فرمانداران در قالب دبیرخانه طرح ایران مهربان افزود: تقسیم کارشهرستانی و واگذاری تکالیف باید به خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه ریزی شود تا انتهای سال رتبه های شهرستان ها در عملکرد این طرح مورد ارزیابی قراربگیرد.

استاندار خراسان شمالی به احصا تمامی اطلاعات دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: اطلاعات بانک های استان نیز باید همگی تجمیع و از ظرفیت آن در این طرح بهره گیری شود و در جلسه بعدی در رابطه با آن گزارش داده شود.

وی همچنین با اشاره به کارخانجات و صنایع استان نیز افزود: بهتر است در نوع کیفیت اقدامات این طرح نیز تلاش صورت گیرد و از ظرفیت مدیران صنایع استان نیز استفاده شود.

وی به تمام فرمانداران شهرستان ها تکلیف کرد تا اطلاعات اتحادیه، کسبه های شهرهای متبوع خود را احصا کنند.

استاندارخراسان شمالی با اشاره به تقسیم بندی وظایف توسط ادارات و ابلاغ آن به بخش های زیر مجموعه گفت: در قالب این مصوبه تمامی دستگاه ها موظفند اطلاعات کارگاه ها و یا شرکت ها زیر مجموعه خود را تجمیع و به این دبیر خانه اعلام کنند.

شجاعی بیان کرد: هم اکنون سازمان صمت دارای ۸۹۰۰ کارگاه است که باید تمامی ظرفیت های این حوزه مشخص و به دبیرخانه ارائه شود و همچنین سازمان هایی نیزکه آموزشگاه دارند اطلاعات مورد نیاز دبیرخانه را احصا و گزارش بدهند.

وی یاد آور شد: تا فردا یک نامه برای دستگاه های اجرایی از سوی دبیرخانه تنظیم شود تا اطلاع رسانی در خصوص نحوه مشارکت و احصاء منابع در اجرای طرح ایران مهربان به دستگاه ها ابلاغ شود.

وی همچنین به رصد مصوبات جلسه پیشین پرداخت و تمام دستگاه ها را موظف کرد تا با انتخاب یک رابط نسبت به رسیدگی به کارهای دبیرخانه اقدام کنند.

وی در پایان به ضرورت عملکرد دستگاه ها در این حوزه به صورت ماهانه تاکید کرد و ظرفیت بسیج و گروه های جهادی را نیز در اجرای این طرح مهم برشمرد.

 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز