در سال ۹۹ از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی صورت می گیرد؛

اهداء کتاب به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه با اعتبار۶ میلیارد ریال / خرید یک میلیارد ریال کتاب از ناشران و مولفان استان

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۱۷۳۴
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهداء کتاب به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه با اعتبار6 میلیارد ریال و خرید یک میلیارد ریال کتاب از ناشران و مولفان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رضایی افزود: ۶ میلیارد ریال در سال 99 اهدا کتاب صورت می گیرد و  مبلغ یک میلیارد ریال از ناشران و مولفان استان کتاب خریداری می شود.

وی اظهار  کرد: کتاب ها در بین مراکز فرهنگی و هنری، مراکز آموزشی ، مراکز دولتی و غیردولتی ،کانون‌های مساجد و مناطق محروم مرزی، روستایی و عشایری این استان در حال توزیع است.
رضایی تصریح کرد: کتاب هایی که برای اهدا در نظر گرفته شده است با موضوعات دفاع مقدس،علوم انسانی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، روانشناسی، ادبیات و.... می باشد.
وی اهدا کتاب را یکی راهکارهای مهم در ارتقا فرهنگ مطالعه دانست و بیان داشت: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، دسترسی آسان علاقمندان به کتاب های مورد نیاز در سراسر استان، توجه به مناطق محروم و مرزی و ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان به منظور ارتقا هر چه بهتر فرهنگ مطالعه از اهداف طرح اهدا کتاب به شمار می رود.
وی ارزش کتاب های اهدایی سال گذشته را نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت:  سال گذشته ۶۴۷میلیون ریال کتاب نیز از ناشران و مولفان خریداری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز